känner mig fortfarande stressad

Det är rätt skönt att få saker gjorda när man är hemma.
Skrev klart artikeln innan maten så jag blev av med den.
Nu har jag suttit lite med arbetsmiljö och svarat på de frågor
jag förstod. Ja, det känns bra eftersom ja känner mig himla stressad
av allt vi har i skolan. På tosdag har vi prov, så jag måste plugga till
det vilket känns skit jobbigt. sedan har vi ett prov nästa vecka
och nationella veckan efter det. så ja, jag har all rätt att känna
mig stressad när också porjektarbetet ligger en i arslet.

på tosdag kommer sandra upp på skolan, då ska jag fota
henne till pojektarbetet, då har jag bara 13 personer kvar
att fota efter de. SUCK! Tror att jag även ska fota sandra
till vårat 'konstfotouppdrag'. fick en idé idag. Hoppas den håller.

Nu ska jag njuta av kvällen som är kvar.
kanal 5 är min räddning ikväll pga av alla
program som går i rad. tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0