spökligt i föne

Såklart så såg vi idol igår. Vi var hemma hos Sanne. Äntligen åkte Rabih ut ur idol, inget jag såg på tv eftersom vi strax efter idol slutade åkte till mathias för han hade en liten fest. Han fyllde ju år i måndags (?)

När festen var så gott som slut, skjutade vi ner två av pojkarna som var där för resten ville gå. När det var klart åkte vi runt och tänkte på vad vi kunde göra ! hm... Sarah kom på idén att åka till Föne flygfält, eller föne i huvudtaget och kolla på spökhus. nenenne, sa ja då. Jag åker inte bara dit med er, sa jag också för hur ska vi försvara oss mot alla spöken?:D Iallafall så ringde jag wempa och han och berling hängde på. tur. Där satt jag i mitten i baksätet så jag kände mig rätt trygg !  Där ägnade vi iallafall många timmar, tror vi kom hem runt två.

Dagens roligaste då:
Det går inte ens att förklara för ni kommer verkligen inte förstå det roliga med det.
men det var en kommentar anna slängde ur sig och jag skrattade så jag grät.

gud vad jag önskar att jag hade en liten kamera nu.
hu. Men soffan och henrik tycks ha bestämt sig. jippi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0