tidsfördriv! tyst malin.

här sitter jag, i annas soffa. snoret rinner och jag får gå och snyta mig för ofta, trevlig information, jag vet. Men eftersom jag inte får prata och jag får absolut inte sjunga för anna så måste jag ju hitta nå tidfördriv och bloggen är ju en bra 'uppfinning' just nu faktiskt. Jag har druckit upp mitt första lokaglas medan Anna knappt har börjat på sitt. Man får kappt någon kontakt med henne i huvudtaget just nu.. men nej, jag ska inte klaga.

men iallafall, eftersom ja har lite smått tråkigt så har jag, för typ 9onde gången idag, kikat vad som sänds på tv ikväll. minnet är bra men kort som  man brukar säga. En sak som går snart, klockan 20.00 är arga snickaren. Sen om vi orkar vara uppe (ja vi går faktiskt och lägger oss i tid) så går mamma mia. och den är ju alltid bra så.

 
ja lägg märke till att ja faktiskt har lite att göra eftersom ja ens orka göra sådant skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0