en plats på kartan, med mina ord.

jag är såååå glad att jag äntligen fann en låt.
satt i flera timmar för att välja en låt till fotoarbetet. Jag kunde inte. Hittade ingen låt jag kände passa mig. Först tänkte jag ta Lars Winnerbäck - Dom tomma stegen. Men fittlåten är ju hela 5 minuter lång och tänk er själv att göra ett bildspel till en låt som är så länge? Kollade sedan noga på texten och upptäckte att den hade nog varit rätt svår att få till ett bra bildspel till...  så jag suckade och letade vidare. låt efter låt efterf låt. tillslut.... tillslut så fann jag den..



Har även fått Sandra att ställa upp som modell i morgon. Vet på ett ungefär vad för bilder jag ska ha. Men måste kika igenom det noga senare så ja inte står där och ser ut som ett frågetecken. Inge kul för varken mig eller Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0