ett grattis till faderskapet

Jag är i chocktillstånd! Hade man absolut ingen aning om det så hamnar man i sådant läge som jag är i just nu. Det var när vi satt i Annas soffa för bara någon timme sen, hon kollade i tidningen och utbrast " eeeehm, va?". Först så reagerade jag inte men när hon sedan visade mig vad hon sa så till stirrade jag bara på bilden. Det var en bild på en söt liten bäbis där det stod att en kompis till mig blivit pappa. kompis/gamal romans, om man ska uttrycka det så. Jag kunde inte fatta det, det är helt sjukt u min värld. Det kom från ingenstans och det känns inte som att det är han grej, inte just nu iallafall. men kanske, jag vet inte. Jag är iallafall i chocktillstånd....

Men ett stort grattis till honom iallafall !


Kommentarer
Postat av: jonna-li

MALIN MALIN MALIN ! JAG VET JAG VET JAG VET ! :O Men det jag inte vet är vem som blivit pappa ? :P

2009-10-26 @ 16:16:02
URL: http://whiskeyromans.blogg.se/
Postat av: malin

kolla dagens tidning :b och se om du hittar nå bekant namn :b

2009-10-26 @ 21:07:34
Postat av: jonna-li

MEN HAR JAG NÅGON TIDNING MALIN ? NEEEEEEEEEEJ !

2009-10-26 @ 23:03:30
URL: http://whiskeyromans.blogg.se/
Postat av: malin

vi tar det inte här iaf;) fastän de inte är någon hemlighet eftersom de finns i tidningen haha

2009-10-27 @ 08:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0