"malin, har du ens körkort.. ?"

Anna sitter och pluggar körkort och Sanne hjälper henne. Jag gör ju ingen nytta. Anna frågade just om jag hade körkort eftersom ja inte kommer ihåg ett skit. Iallafall inte sådant som är onödigt tycker jag. Det viktiga kommer jag såklart ihåg men det är ju det svåra och lite mer onödiga hon behöver hjälp med och jag kan ingenting. Känner mig lite dålig faktiskt.

och på tal om dåligt.. så kom sanne springade in och sa att det snöregna . Varför? Orka vinter i huvudtaget. Nu känner jag mig jättetrött också, på tal om ingenting igen. hej förkylning typ. Halsen bara sticker och jag är hängig. Anna sa nyss att hennes hals började göra ont. Ja, så det kan vara liksom;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0