"ni är en hemsk klass.."

alltså denna skoldag. den var jättelång men ändå gick vi bara till halv 3. och vår klass, jag vet inte vad det är men det är någonting som fick Viktioria, vår sam-lärare att säga: " alltså, detta är den värsta klassen ja har, ni är så flummga" men dock så skrattade hon ju så jag tror det menades lite positivt iaf! Jag tror att vi alla var helt borta på sam-lektionen. det blev en massa tjabb och maggan var ju värst. trodde jag skulle skratta ihjäl mig när han skulle gå och ta ett nytt annonsblad, som han inte fick. Jaja, det var iallafall roligare i verkligheten än vad det låter. Anna, Maggan och Hanna höll ju på och springa runt på multimedian, lektionen som aldrig blev av tror ja för kjell kom aldrig, iallafall så kläckte hanna ur sig: jag tror vi är dem värsta medietreorna som någonsing gått på den här skolan. och det kan jag nog hålla med om för jämför man oss med de förra och de förrförra så lät dem ingenting. Ingen får en syl i vädret när vår klass kommer stamandes in. undra om vi skrämmer ettorna? tvåorna borde ha vant sig vid det här laget.. jag lovar, vi är aldrig tyst....

Kommentarer
Postat av: polly

Vi har iaf haft roligt i tre år. Så man skall ju inte klaga ;-)

Bästa klassen ever!

2009-10-14 @ 21:07:28
URL: http://deelilah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0