över. nu går vi framåt

hoppla hoppla, vilken kväll igår.
Riktigt lyckad förfest, iaf för min del - host ;) Men det var riktigt skoj. Drog vidare till järnvägs där det var proppat med folk. Hörde idag att folk inte hade fått kommit in till och med på grund av för mycket folk i lokalen. Gick vidare till stadt där jag tappade bort anna och sarah och då började kaoset och slutade inte förren senare inne på ip. men humöret blev bra igen och jag kan väl inte direkt klaga. Jag kan ju inte ha en toppenkväll varje gång ja dricker vilket ja lyckats med mycket bra dem senaste gångerna. På Lördag är det åter igen fest, då väntas maskerad. Vad ska jag vara? - ska på albins och kika iallafall. kanske blir en tripp till gävle i veckan också..?

höm höm höm. annars ska jag väl tacka Mikaela som sålde "sådana dära band, som man går in på stadt, jvg och ip för" för bara 100 kr. tjäna rejält på de. toppen toppen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0