sakta men säkert

Gårdagen gick jättebra faktiskt. en massa massa bus !

snart ska jag gå ner till anna där vi ska laga middag.
Sarah kommer också förbi men sanne är ett frågetecken.
Idag hjälpte jag anna med hennes flash-sak, och låten
hon har är Melissa Horn-New York. Medan Maggans och Linas
öron blödde började mina gilla henne. jag har inte varit ett
fan av henne eller hennes röst men sedan när vi lyssnade
om och om och om på låten så började jag gilla henne
och hennes låt(ar). Så några Melissa Horn låtar har även
fått en plats i min spotify-lista faktiskt :b

Det brukar vara så med mig, att det tar ett´tag innan jag gillar låtarna.
förut sa jag: " men urk, jävla winnerbäck, dåliga låtar och dålig röst"
Nu har jag många låtar med han på min spotify-lista. Så jag, jag har
blivit ett litet fan av honom. Jag tycker hans låtar betyder något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0