småsaker gör under

Härligt med lediga dagar tycker jag=) Har bara tagit det lugnt idag. Ätit lunch hos Anna och sådär. Idag fick jag hem en rakhyvel vi beställt för någon vecka sedan. Så det blir en vistelse i duschen sedan då jag passar på att testa den för att se om den fungerar :D Sedan kommer Anna upp på middag, jag bjuder (men hon kommer troligen laga:o) på Pasta, kyckling"gryta" med "vitlökssås". Äsch, man kan ju inte berätta. En tjockare sås man blandar med kyckligen.. aja. Idol kommer vi absolut se på. Beronde som man blivit.

Är det bara jag som älskar att köpa småsaker som förnyar lite? bara en rakhyvel eller en deo eller kanske bara en tandborste kan få en att må lite bättre? Man känner sig fräschare och tycker även att det blir roligare att frächa till sig när man har lite nya saker att göra det med. Lika så smink, hur skönt är det inte att köpta nytt smink? Just nu känns det bara så äckligt i min necesär, ingenting är sådär nytt. Dock är smink jättedyrt så man är ju rätt nöjd med det man har, men ja säger bara att det är roligt att förnya lite småsaker då och då =)

imorgon kommer mamma,
så jag kommer såklart träffa henne då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0