ajjabajja maggan

Ja! Nu ska ni höra hur dum maggan var idag....
Iallafall så följde Anna och jag med honom till Färila idag, till krykan och upp på nå berg och så vidare. Sedan på hemvägen hade han på världens drygaste radiokanal och han vägrade byta, inge ovanligt med då fick jag ng och då började jag peta han i örat med min blå mapp ( som jag fått av kommunen och har alla mina praktiksaker i, även Anna Kjellanders USBminne ) men efter några pek i maggans öra fick han tag på mappen och öppnade fönstret och skulle skojja om att kasta ut den. Men nog fan åker den ut. Så där ligger min blå mapp. mitt på vägen. Biler åker förbi titt som tätt så vi vänder och Maggan får springa ut och hämta mappen som lyckligtvis inte öpnnat sig så alla saker var kvar. TUR FÖR HONOM säger jag :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0