flickan har en head (!)

.. värt att nämna eftersom hon inte haft det på en evighet, right? =D

otroligt att jag är vaken vid denna tiden när jag brukar slockna runt halv tio :o Det är faktiskt hannas förtjänst, hon ville ha lite hjälp med bloggen, och självklart hjälper jag till. det var bara lite småfix, text som ska flyttas hit och dit ungefär, vilket hon verkar uppskatta väldigt mycket och det uppskattas av mig väldigt mycket,

hon kallas sin blogg cpbloggen
jag kallar den deelilah.blogg.se/
(dit med pilen för att se )


Kommentarer
Postat av: cphanna

Ett stort tack till dig iaf :-D

jag är okunnig och cp.

puss

2009-09-16 @ 00:10:17
URL: http://deelilah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0