jag har blivit blåst (????)

idag kom jag fram till att jag har blivit rätt blåst.
och anledningen till det var ju ganska självklart. Anna!
efter jag börjat varit med henne dagligen har mitt iq
sänkts till allt lägre tal, ( som de ser ut på mitt beteende )
men vad kan man begära av en blondin ? =D
och faktiskt, jag har mer skoj som en blåst brunett om jag säger så.
man skrattar dagligen, även om det är sig själv man skrattar åt.
man säger fel saker och anna mobbar mig alltid när jag ska läsa långa ord.
jag är heeeeeeeeeeelt värdelöst, jag delar upp ordet till många ord liksom,
jag får pausa, förstår ni hur blåst jag blivit? :D

för övrigt så älskar jag ju mina vänner och jag älskar att anna gjort mig blåst.
så i stort sätt är livet great just nu. grymt grymt grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0