stressmalin ....

bom bom. Lycka till Anna. wii.

Snart ska ja upp till skolan. Low ska med mig ut på lite äventyr.
Men som vanligt ska jag inte säga för mycket här i bloggen :D
Hade faktiskt en liten mardröm om lördag. huuu.
Känns liksom lite som att all tyngt ligger på mig, eftersom det är
jag som fixat.. typ allt. Men å andra sidan är det väl jag som vill
göra detta för A så man får väl ta tag i saken själv liksom :b
Lite jobbigt bara att behöva ringa hit och dit och berätta och fråga
om det är okej och om vi kan göra si eller så..
Ja, lite stressad känner jag mig faktiskt.. bom bom bom !

Nej, vad negativ jag är. Den dagen ska bli bra :) That's it.

Kommentarer
Postat av: anna

Inte behöver du stressa gumman!

Tänk på att det är alltid tanken som räknas :)

Jag kommer nog få världens bästa födelsedag!

2009-09-22 @ 22:34:44
URL: http://annafurustrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0