tråkigt utan bild

jag har ju noll inspiration till fotografier för tillfället, jag har dock blivit lite såld för mycket nära bilder och gärna naket, och med naket menar jag inte, bröst, snopp osv, utan naket för mig kan vara en hand, som inte bär några smycket till exempel, eller tomhet.  ni fattar?

iallafall hittade jag en nakenbild som jag tyckte var häftig, men såklart kunde jag inte kopiera bilden så här får ni en länk om ni är intresserad av att kika på den =)
http://www.fotosidan.se/pools/view/71/1806539.htm

om ni förstår min smak, så får ni gärna tipsa om fotografer som fotar just den stilen jag är ute efter eller om ni bara sett en bild som kanske skulle intressera mig, öppen för förslag liksom =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0