jobbiga iphone, krönika och förkylning!

Hola blogha!
har precis skrivit klart min artikel om Alex.
Och det känns ju alltid skönt. Dock har jag krönika
att fixa med senare.
Ingen tandläkare idag eftersom dom tyckte att de
inte var någon bra idé att ja kom när ja är sjuk. :D
Dock blir ju inte hålen lagade av sig själva....

Har fått ett mail av halebop också. NU SKITER JA I DEN VITA!!
fan, emils klasskompis sa att hans syster skulle få den i januari
så det är ju stor chans att jag också kommer få det isådanafall.
Men iaf så erbjöd dom oss som beställt vit telefon att byta till en svart.
vilket jag gjorde.
fastän den vita är snyggare spelar inte färgen sådan stor roll för mig
då jag troligen kommer ta på ett gummiskal som skyddar telefonen.
Nu kan man ju bara hoppas att den svarta kommer komma inom en snar
framtid. annars kommer jag nog ge apple en rak höger... personligen.



och på tal om ingenting och sådär.
SANDRA!!
Jag kunde bara registrera mig på en av kurserna då
det stod: NULL. på den andra, det var tydligen försent
att registrera sig på den. Men kanske lika bra de när jag
är superduper ny att testa en kurs så jag vet vad jag ger mig
in på, :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

läs facebook har svarat där ang kursen!



Och BTW, bra att du bytte till svart! Skulle jag gjort också! Asså hur länge ska man behöva vänta. Fan va irre... Hoppas den svarta kommer snart då :)

2010-08-31 @ 20:26:09
URL: http://hastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0