Dag 11 - Mina syskon

åh. mina kära syskon.
Vi börjar med den äldsta då.

Daniel

egentligen är daniel min halvbror, men det är det ingen som säger. Han är ju som en helbror. Han är min bror och jag älskar honom hur mycket blod vi än har gemensamt egentligen. Daniel är iallafall 27 år. Bor i Ljusdal och så.
Sofie

My one and only sister. Åh, hon ligger nära mitt hjärta. Hon är absolut en bra syster. Älskar henne väldigt mycket. Soffan är 24 år. Jobbar som frisör, en bra en ;) Bor i hus ute i tallåsen med henrik, hennes sambo.
Robin

Som då är tvilling med sofie. ja, som ni kanske kan räkna ut själv så är robin också 24 år. Även han är en bra bror. Kan dock säga att han var dum då han försökte dränka mig när vi va små. haha, men nu går vi ihop jättebra. Älskar även han till döds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0