Dag 17 - Mitt favoritminne

Ett av många favoritminnen är ju absolut roadtripen förra året!
När jag, anna och sarah tog vårat pick och pack och körde ner till vretstorp- göteborg-ullared-göteborg-hem. Lätt en jätte minnesvärd resa! Körde en massa fel, höll på att köra in på enkelriktade vägar i göteborg och alla bilar tutade åt mig, HALLÅ, TURIST, ville man bara skrika. Fick sådan jävla panik att vi åkte tillbaka till tältet. campade på en jättefin camping, dock bara i några timmar då vi bestämde oss för att åka ner till ullared på kvällen och övernatta i bilen. oj oj oj vilket misstag! hahahah tror ingen sov speciellt bra, alla klagade och tjurade. Klockan sju ringde klockan för då var det dags att göra sig i ordning och börja shoppingen!

han med att gå på lisseberg också, och tur hade vi för just den dagen var det lotta på lisseberg så det enda vi gjorde var att kolla på genrepen som höll på hela dagen! eftersom vi inte ville lägga ut pengar på karuseller och sådant när vi nästan köpt slut på allt, haha! Börjar spöregna så vi köpte fina regnkappor! - med kaniner på! Funkade men gick sönder rätt lätt! tog oss typ 1 år att köpa mat. SERRI!

Saknar våra galna resor och spontansaker.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag saknar det också!! <3<3<3<3

2010-12-09 @ 18:45:44
URL: http://annafurustrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0