Dag 19 - Detta ångrar jag

Jag vill liksom inte se på saker att jag ångrar dom.
Eftersom allting man gör, gör man dels av en anledning och sedan så har jag ju blivit den människan jag är idag och eftersom jag varken knarkar, själ eller något annat olagligt och dumt så må ja säga att ja ändå har det rätt bra.

Visst finns det saker man gör som är rätt onödiga, saker man egentligen inte behövt göra.
men ja sitter inte här idag och har ångest över någonting jag ångrar.

Allting man gör har ju nästan en mening, och man skulle ju inte göra de om man inte
ville de på ett eller annat vis, jo om man inte är en riktigt svag människa kanske :)

Jag måste dock erkänna att efter man kanske gjort någonting som känns lite sådär halv dumt
kan man sitta dagen efter och bara:" nejnejnej, fan vilken ångest ja har. fan va ja ångrar de där...! "
men ja kan inte komma på någonting just nu som har fått mig att sagt så, så tydligen
kan de inte ha varit någon big deal.

Ta livet med en nypa salt så ska ni se att de går bra.
det är den inställningen ja har fått nu på senaste dar. Man ska inte ta saker för givet.
lev medan ni kan och gö saker ni kommer "ångra" .
live like there's no tomorrow :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0