Fjällen here we come..... snart!

en kvart tidigare än beräknat rullade tåget in på ljusdals station igår!
kändes rätt så bra må jag säga! Åkte hem och käkade och sedan raka
spåret ner på byn med anna och sarah för att inhandla vad som behövs till
fjällen, ja, jag fick ju reda på att vi ska dit igår när jag satt på tåget :D
Kändes faktiskt rätt så bra! Sitta i en mysig stuga men roligt folk,
sedan kanske trampa vidare någonstans. underbart!

Nyss tagit mig en dusch för snart ska jag och pappa ner på byn för att
införskaffa mig ett par långkalsonger och vantar. Något som behövs
som man ska till fjällen må ja tro.
Som det verkade igår ska vi åka runt lunchdags idag. alltså rumt 12-1
men vi hoppas på att få komma iväg lite tidigare, det är ju nyårsafton liksom!


Annars ska vill jag bara tilllägga att Anna och Sarah är två små söthögar.
riktigt glad att jag har er i mitt liv. Mycket skratt och mycket diskussioner när
jag är i deras närhet. Kommer alltså bli kalaskul i helgen.

rätt gammal bil på söthögarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0