Malin, you look like 13!

Jag känner att min rumpa strejkar just nu.
den gör lite ont och skriker att sängen vore nå nu!

Idag har det varit en sån där blandad dag. Vaknade med glatt humör som vanligt,
blev lite mer nere ju mer tiden gick. Sen blev ja gla´ igen när anna hämtade
mig och tog med mig ner på byn och så. Sedan var humöret bra tills på
kvällningen där, då blev jag arg, ledsen irriterad. Tog ut min ilska
och nu är det bra igen, förklarade att jag får ha bakslag och att jag är nojjig
och de förstod personen.


JAG BARA ÄR SÅDAN!
SÅDAN DÄR PERSON MED LITE NEGATIVA SAKER:
- jag blir lätt irriterad, och speciellt när mensen är nära!!
- jag är väldigt svartsjuk, hur fan kan man inte vara de??
- jag tar ofta åt mig väldigt mycket av vad folk säger
DOCK har jag blitt mycket bättre på det, breakup'en förändrade mig faktiskt,
ni kanske inte märker de men jag märker det som fan faktiskt. Är inte lika feg längre,
tar allting med en nypa salt (ne inte allt kanske.. det beror på vad det handlar om ),
- sedan finns det mer negativa saker om mig såklart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0