men vad onödigt

idag har jag träffa ida, en vän här från skåne.
tog en fika på hästvedas lilla café och så.

Sedan har jag faktiskt FAKTISKT kollat på saw 3d helt jävla alone.
dock med folk omkring mig, kollade på datorn. Jag som trodde på
riktigt att det var en 3d-film, så tänkte kika på den då eftersom
pelle hade sådana glasögon, men tvi fick jag!

Har även packat idag.. tror jag har packat ner allt iaf.
tidig morgon i morgon, och ja hoppas för allt i världen att
tåget inte är allt för försenat...

Robin försökte leka tekniker och fixa flåset i datorn, gick väl sådär. men han fick ihop den igen iaf!




PS!
lite smått irre att nyår kanske bli i ljusdal.
WHAT DA FACK LIKSOM?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0