mycket beskymmer nu

är min dator på riktig eller?
nu har strömkabeln börjat åkt ut lite så man måste trycka in den stup i ett.
Tror det är ett tecken från gud eller nå att en ny dator måste införskaffas.

ja när jag fått en inkomst då förstås.......................................................


anyway, så var jag och anna till Hudik idag. inte det roligare vädret att köra i
då det var snörök, en massa omkörningar och stora lastbilar bakom.
Rätt irriterad blev man ju när man kom till hudik också. Man vet ju aldrig
vilka gator man får eller inte får köra på!!! och självklart kör jag åt fel håll
inne på parkeringen så det blir KAAAOOZ. Och bättre blev det inte när vi skulle
åka till ÖB för då kom jag ju knappt ut från korsningen......

hur jag klarade köra till Göteborg och där inne är ett stort frågetecken.
men om ja tänker efter så klarade jag verkligen inte av att köra
där inne iaf eftersom vi håll på att typ krocka 10000 gånger....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0