så tycker jag om svenska hjältar

Okej, ta inte detta på fel sätt eller så nu, men hallå?
Svenska hjältar, jättefina saker alla gjort och så, men när det är hjältar
ska man väl ändå hylla dom som ändå gjort någonting för andra människor.
Tyckte att till exempel Sanna och Isak var riktiga hjältar som räddat barns liv.

Jättestarkt av tjejen som förlorat sina armar och ben att leva vidare med sitt
liv och ha den positiva inställningen hon har, och ja. visst är hon en förebild,
absolut. Hon är en riktigt stark människa, all cred till henne.
men hjälte? tyvärr.

Låter som värsta klagokärringen men ja tycker bara att man ska hylla
dom som gör nägonting för andra människor, men vi alla tycker ju olika.

för övrigt var programmet bra. var både sorgliga tillfällen men det fanns även
tillfällen då jag och anna skrattade , och återigen, ta det inte på fel sätt, vi skrattade
till exempel åt hur mycket Mark gjorde bort sig, programledaren ni vet!


Kommentarer
Postat av: Sandra

alla har nog olika definitioner på vad en hjälte är och jag tycker att alla dom som var med, var hjälte på sitt sätt! beror nog på vad man själv som person tycker att ordet "hjälte" innebär.

2010-12-14 @ 13:18:53
URL: http://hastan.blogg.se/
Postat av: Svar från Malin.

ja men just när dom döper programmet till Svenska hjältar så tycker jag ju att vissa personer var mer hjälte än andra :) klart alla gjort någonting bra men för mig var de första de som stack ut!

2010-12-14 @ 15:43:46
URL: http://malinhultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0