vart samlas alla känslor?

Är jag svag eller stark?
Är jag glad eller ledsen?
Den här breakup'en har förändrat mig, bra eller dåligt vet jag inte.
Det känns som att ja orkar inte ta skit från någon, vare sig det är
riktigt åt mig eller någon annan. Jag känner att man ska ta vara på
tiden och inte slösa bort den på massa trams. GO FOR IT liksom.
Känner inte att om ja skulle göra nå som inte skulle sluta som ja ville
så är inte det hela världen, "det värsta man kan få är ett nej" som vi har
pratat om lite de senaste dagarna.

Men sen kan man ju se dom här sakerna som negativt också.
Har jag blivit såhär för att det är det enda sättet jag kan handskas med uppbrottet?
Eller är detta till min fördel? Jag vet inte ens själv..
stark eller inte så ligger det fortfarande någonting och gror. sluta gro för fan.

jag vill här i från.
jag kan inte flytta.
jag kan flytta.
jag vill inte här ifrån.
Det är så jävla blandat. jag BEHÖVER komma här ifrån tror jag.
få en ny start på livet. se andra saker, upptäcka andra möjligheter.
och då menar jag inte bara psykiskt...

Kommentarer
Postat av: Sandra

vill inte du ska flytta. <3 men vill ditt bästa ändå! <3

2010-12-18 @ 04:21:33
URL: http://hastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0