är hon min kompis, ELLER?

Igår fick ja allt höra vilka elakingar Anna och Sarah var när den var liten.
Vi var tydligen i Tallåsen och helt plötsligt så hade jag ringt pappa och grinat.
Då hade mongosarna sprungit ifrån mig mitt i tallåsen. VADÅ MOBBINING!??!?!?!?!
:O:O:O:O hahahahahaha, visst kan jag erkänna att det är lite roligt nu i efterhand
men jag kan tänka mig hur rädd och SÅRAD jag var då ANNA !!!!!!!

vilka kompisar man hade alltså :o



för övrigt så är jag mycket mycket kär i min pojkvän :) <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja! Hon är faktiskt din bästa kompis!

Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt över det som hände..



hahahahah!

2010-02-25 @ 21:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0