Grekland, jag längtar

jag ropar hurra.
Anna ska med till Grekland och det ska bli jätteroligt. Jag är inte "själv" längre.
Nu har jag också en andra hand liksom. jippi. Som sagt blir vi ett helt gäng som
åker och det ska bli riktigt roligt. längtar som en toooooooooook !!
Till helgen blir det att beställa hem lite saker, tex: bikini, flippflopps, tuniker och sådant
joks. Lika bra att beställa hem det nu så man slipper sedan. Är ju nästan bara 2
månader kvar ju... jag räknar ner dagarna. Och när vi kommer hem är det inte
långt kvar till studenten. STÖRT !



Kommentarer
Postat av: Anna

Det kommer bli awesome! :D

Längtar som en toook!

2010-02-22 @ 16:45:17
Postat av: Malin Hultin

Det kommer der verkligen bli !!

:D

2010-02-23 @ 08:45:47
URL: http://malinhultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0