århundrades goaste pirre

idag blev det pizzabak, typ inte. Ne okej då, vi bara la på det vi skulle ha på.
GOOOOD. awesome som barney säger. Ja kollar ni inte på How I Met Your Mother
är ni knäpppppppp p!!!

hur kan man ha sådan energi när ja typ har bihålsinflammation, eller heter de så??!?!
Ja, ni vet. sandra berättade, för okunniga mig, att det är de ja har när det gör så ont
som de gör mig, just på det här sättet. Jahapp, skit kul att inga tabletter hjälper då.
 SKIT KUL!! fast egentligen har jag bara energi i huvudet liksom. i kroppen är jag ganska slö.

Ikväll blir det filmkväll hos Sandra med henne och micke the man, eller!? hehehehe :D:D:D:D:D:D
höhöhöhöh, fan va dryg ja är.

MEN BARA EN SAK TILL DÅ: ja och sandra fyndade på second hand idag.
så jävla bra. och ni som ska säga: hur fan kan man handla begagnade kläder.
kan ta och växa upp tycker jag. hittade kavajer som inte ens går att hitta på
affärerna, KANOOON!.

nu måste ja sluta innan ja skriver nå allt för dumt. TJARÅ


Kommentarer
Postat av: Pelle

Pirre kan du inte skriva när du menar pizza. Vet du vad pirr är här nere i Skåne?

2010-10-07 @ 18:48:26
Postat av: Malin

haha men i Ljusdal heter de pirre.

ne säg? kan tänka mig att de betyder nå sexuellt eller nå.

2010-10-07 @ 20:17:38
URL: http://malinhultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0