jag hatar blomflugor

hahahihihihohohöhöh. idag har det varit en upp och -ner dag, ja de kan man ju säga.
Men nu är det upp. ni vet som där uppe där solen egentligen ska vara, men bestämt sig för att
göra höst för oss här i sverige. töntig sol om ni frågar mig.

Iallafall suger det riktigt mycket att vara arbetslös....
eller.. hpfr, ja menade arbetssökande .. kanske.
Jag gör ju ingenting om dagarna, mina ögon blir snart fyrkantiga
på grund av att jag sitter vid datorn och tven för mycket, tragiskt !!

Men i morgon, skräckögonblick.. jag ska borra !! att mina tänder aldrig
kan vara på min sida, fy skäms liksom.

och i övermorgon, jo då ska ja på arbetsförmedlingen på något möte,
jo jag skrev ju in mig där i går. SÅ LITE PLUS LÄRE JA JU FÅ IAF!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0