Lite tankar inför resan!

Jag vet inte hur jag ska packa. Jag har ju packat. En hel del. Men jag har saker kvar och jag blir helt yr. Vad ska jag ha med mig? Kommer jag verkligen anväda allt? Jag säger då såhär, det är ju skönt med valmöjligheter i alla fall. Det känns inte bra att packa idag då jag inte ens bestämt vad jag ska resa i. Och necessären kan jag ju inte packa ner förrän Lördagmorgon. Crazy. Kan kanske måste packa ner allting och se hur myckert min väska väger så jag vet om jag kan ha med mig min gröna fina madrass som jag köpte i Bulgarien för två år sedan. Det känns ju ganska värt det att släpa med den när det är mycket skönare att flyta omkring i våran gigantiska pool, och ja, jag hoppas den är lika gigantisk som den ser ut att vara på bilderna!

Jag och Sandra har ju beställt lite kläder från HM också. Undra om dom hinner komma? Jag har ju ingen aning om hon fått nå mail om det har kommit annars hoppas ja att dom kommer idag eller i morgon. Det finns två plagg där jag vill ha med mig på resan. 

Inte har jag hämtat ut biljetterna än heller. Man kanske ska göra det. Fast i och för sig kan vi ju lika gärna hämta dom i morgon då vi ändå ska ner och handla allting. Ärligt talat så har jag inte fattat att i åker än.  Jag känner liksom ingenting. Men på Lördag kommer det nog kännas annorlunda. Huuuuu, då kommer man nog vara jättetaggad! Eller vad tror ni?

Laddat in en massa låtar på mp3n nu men har ännu inte hittat en ljudbok jag vill lyssna på. Varför kan man inte ladda ner böcker som Katarina Von Bredow skrivit... suger lite faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0