dyster tjej

Fastän ja inte ens befinner mig i ljusdal kommer ljusdal-gnabbet spökande förbi.
jag får ont i huvudet. jag orkar inte. jag orkar inte bråka. jag orkar inte ta på mig allt heller.
jag orkar inte förlora nå vänner.  jag orkar bara inte !! Varför kan de ens bli såhär?
Jag är inte ens i ljusdal?? hur man kan då skapa problem? JO - genom skitsnack och ja...
andra saker som hänt. Kan ljusdal bara glömma mig? sluta prata om mig där när ja inte är
där. iallafall skit. Prata med mig, snälla... prata med mig! Att vi tjejer ska vara så jävla
envisa och se saker som kanske egentligen inte finns där. Fan... tjejer alltså.

 



IALLAFALL.. från de där till något helt annat.
Jag och mamma for till kristanstad idag för att kolla på lite klänningar till mamma som hon kan
ha på bröllopet. Sedan blev det såklart titt efter andra saker. Jag fick med mig ett bikiniset och en
kjol med mig hem. nöjd :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0