naked number one

idag har vi faktiskt haft fullt upp i princip hela dagen.
Vi förvandlade två sängar till en dubbelsäng i "mitt rum"
så ikväll kommer jag få sträcka ut mig jääääätttemycket.

Sedan åkte jag och mamma in till stan, handlade lite småjox
och mamma fixade ett nytt klockarmband. När vi besökte
mixhuset (som liknar lite kardemumma) gick båda och gäspade
och gäspade.. då åkte vi och handlade på coop och for hem sedan.

Då hade mamma tydligen bestämt att jag skulle laga maten, vilket
jag inte hade nå emot så de gjorde jag :-) Nu ska mamma laga en
kavaj till mig och sedan ska ja köra in till hässleholm för att umgås med
ida och hennes kompis, björn tror jag han hette om ja inte har allt för fel.
Andy och Stoffe kanske också är där.. så det kommer bli trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0