siestafestivalen

Känner mig rätt sugen på att gå på siestafestivalen som hålls här i hässleholm i början av juni.
Är ju lite bra band som kommer spela men de är ju mest för grejjens skull man vill dit.
Typ umgås med folk, sitta och hänga och dricka lite. Men vi får se om ekonomin tilllåter det.
Höppas höppas :-) :-)
Sen så fick jag precis höra att Jag och ida + ett gäng till ska åka lite raggarbil på cruisingen.
Stoffes pappa och hans kompisar ska köra bilar och stoffe sa att vi fick åka så det  kommer bli skitkul!
ser verkligen fram emot denna sommaren. tror den kommer bjuda på mycket skoj.
tex:
- siestafestivalen
- cruising
- marknaden ( skit taggad för den, så himla rolig at gå på!!)
- hässleholmsfestivalen (tror jag den heter)
- kristianstadsdagarna (typ en festival)
- umgås med folk och grilla och en massa fest.

( det ser ju ut som att jag blir arbetslös..... haha, håll era tummar att ja kommer in på högskola till hösten så jag får skaffa mig ett liv då :-D )

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh najsa artister ju :D

kommer sakna dig i sommar! <3

2011-04-27 @ 16:09:17
URL: http://hastan.blogg.se/
Postat av: svar till sandri.

ja de va ett gäng som va bra :-D

Kommer sakna dig också. Men TUSANS BANANER!!! är du borta den veckan ja kommer hem alltså??????

2011-04-27 @ 17:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0