goodnight, and goodbye to you all.

rätt så utmattande att bara gå och vänta... och vänta... och vänta..
Jag har inte packat någonting och ändå lyckas min väska väga
hela 16,6 kg. Det måste vara alla dessa solkrämer, schampo, balsams osv. fel.
Kan inte förstå vad det annars är?
hur som helst.. Har gått hela dagen i funderingar som: "har vi verkligen handlat allt som behövs?"
" har jag packat ner tillräckligt?" "har jag packat ner den där saken nu igen?" .. ja ni förstår.
Men enligt min packlista ska jag ha packat ner allt så jag hoppas inte min packlista ljuger.

nee. man kanske ska trippeltchecka en gång till. hundrande checka...
HA EN KALL VECKA I SVERGE. Hoppas ja. japp. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0