saknade vänner

Att packa är inte min grej. Eller... att hålla koll på saker är verkligen inte min grej.
Såhär såg det ut i mitt rum igår.. Sedan så låg det lite kläder spritt över hela huset
så snacka om att jag fick springa upp och ner idag, sätta mig och sortera allt
och lägga det som är smutsigt på tvätten. Det blev två kartonger med kläder jag inte får med
mig hem, sedan har jag den där stora backpacking-ryggan och en rullväska samt datorväskan
och axelväskan som jag ska bära runt på i stockholms station OCH gävle station.
Men de kan nog gå bra.. man må hoppas :)

..... och jag som gillar att ha snyggt och fräscht runt omkring mig.
det kan man ju inte tro när man ser detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0