it's just waiting for you

i helgen var det fest, och med fest betyder det fulla människor.
Annas granne hade fest, likså Anna. Då blev det att man sprang i mellan.
Jon visade sig vara på den festen och ibland när han blir full blir han retsam
och vill brottas med mig, det hände alltså i Lördags. Han började småbrottas
med mig i Fredriks (annas granne) hall, så vi for in i hans garderober och vips
så hade jag ett stukat finger.

Det gör ont fortfarande och fingret vill inte få tillbaka sitt gamla rörliga jag.

Vänster bild: Såhär ska det gå att göra med det stukna fingret också
Höger bild: såhär mycket kan jag böja på mitt stukade finger, vilket dock är en förbättring mot för vad det var i Söndags då jag inte ens kunde röra fingret en millimeter utan att det gjorde ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0