this day sucks

Denna dagen började bra, blev sämre då jag åkte till jobbet, och värst då jag var där.
Fick alltså åka hem på grund av magen, hugg som jag vet inte vad. Nu har jag sovit
i cirka två timmar och magen är bättre, inte bra, men bättre. Men istället så vaknar jag
upp med världens huvudvärk. Näst intill migrän. Är detta min dag? Ne.. det tror jag inte.
Jag som sett fram emot att gå på marknaden också, kan hoppas att jag kan gå en sväng
iallafall. kika lite.

Känner att mamma och pelle kan pallra sig hem nu också innan jag blir allt för deprimerad.
Tycker att det är mindre kul att vara helt själv här. Ser inge roligt med det i huvudtaget
och jag längtar bara ännu mer hem.

skit dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0