jag får kramp i magen

hahahaha, Anna har gjort det igen!!

Malin Hultin säger
På Tisdag den 8/3 är det alla kvinnors dag. Posta detta i din status om du också är stolt över dina 364 dagar.
Anna Furuström säger
jag fattar inte??
Malin Hultin säger
hhahhaaha men annaaaaaaaaaaa
ja de är typ att vi kvinnor har en dag och killarna har resten av alla andra dagar på årte
Anna Furuström säger
har han varit kvinna i så många dagar?
jahaaa hahahahah
Malin Hultin säger
haha de staffan skrev va ju lite roligt fakttisk haha
Anna Furuström säger
vadåå?
Malin Hultin säger
På Tisdag den 8/3 är det alla kvinnors dag. Posta detta i din status om du också är stolt över dina 364 dagar.
Anna Furuström säger
jag fattar inte??
Malin Hultin säger
hhahhaaha men annaaaaaaaaaaa
Anna Furuström säger
har han varit kvinna i så många dagar?


Jag älskar den tjejen! haha

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! ANNA :P:P

2011-03-08 @ 12:49:31
URL: http://hastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0