numera skånebo

jahapp, då har man gått och blivit skånebo på obestämd tid.
Mamma visste ju inte om någonting så jag blev upphämtad av Andy och Stoffe,
idas pojkvän och deras kompis, sedan hämtade vi upp ida. Vidare åkte vi till
hästveda för att överraska mamma och pelle. Så ida, andy och stoffe plingade på
och drog en liten lögn och vips så hoppade jag fram.
Mamma reagerade inte först, hon bara tittade men sedan blev ögonen större och
den första kommentaren fick bli: men vad gör du häär???

Det var roligt att se hennes min, de må jag säga.
så nu blir det praktik och jobbsök som gäller dessa dagar.


Ett litet minus med detta är dock att jag måsta lämna min andra halva,
anna furuström. Men vi kan gå genom eld och vatten tillsammans, så vi klarar
nog detta också =) kommer sakna henne så otroligt mycket bara. det känns i hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0