upd.

wow. jag är nu sämst på att blogga!
sanningen är den att jag spenderar inte mycket tid hemma. Sover, om jag har tur.
Idag har jag varit borta sen klockan cirka nio i morse och kom hem nu.
Så ser ungefär alla mina dagar ut bara att jag kan komma hem några timmar senare.
Idag blev det en tripp till hudik för att provsitta en soffa, i morgon blir det en till tripp
för att köpa den!

Ja, mer än så intressant blir det inte, tyvärr! Har ett ganska normaltråkigt liv att skriva om kanske.
Och de roliga jag har kan man inte skriva ner i ord.

En sak har jag dock kommit på; jag ska börja skriva dagbok. och nej, jag tycker absolut inte bloggen
är som en dagbok, som är öppen för allmänheten. En egen, en hemlig. min, min och min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0