its allright

Jag ska inte klaga på att det var mycket folk ute igår, för det får hellre va för mycket folk än för lite. Men FYFAN vad folk de va. man kunde inte ens gå inne vid baren ju. Galet. Anna och jag gick runt där halvnyktra. lite påverkade bara. Men hade roligt ändå, konstigt nog! Brukar ju bli rätt tråkigt när man inte är full. Men vi hittade två vänner som vi satt och pratade med efter krogen på ergyn ( by the way så verkar det gå bättre för målet än för ergyn nu på helgerna på natten, det såg man igår...) Där satt man i en tunn skjorta och en tunn poncho och frös arslet av sig och ingen av våra skjutsar svarade. Men det gjorde inget för tillfället då allt var så roligt. Men till slut så ryckte vi till oss och då var det ett måste att börja fixa skjuts då klockan började närma sig 4. gick till taxin och där skulle vi fått vänta melllan 30-60 minuter. I det kalla höstvädret. Men vi beställde en iaf. Efter en kvart började Fredrik med att försöka stanna bilar. Men med ingen lycka. Tillslut stod vi alla där ute vid vägen.. bara stod. och pratade. Så stannade en ung kille och skjutsade hem oss. Tacka gud att han kom liksom!! :):):):)


Oj, kanske inte det mest intressanta inlägget att läsa. Skiter man väl i.
Snart ska jag och anna åka till läggan och kolla på film och idol å sånt där man brukar göra på
söndagar och allra helst då man är "bakis".
Det enda bakis jag har varit idag är att jag varit trött som ett AS. Har sovit fram till 4, men har vaknat
emellan åt, men inte långa stunder. Skulle kunna lägga mig och sova nu också. Inte likt mig.

Förresten så blir man VERLKLIGEN som man umgås.. Lägger jag mig ner så somnar ja typ. Som Anna
alltid gjort. Jag har aldrig kunnat sova en hel dag, men det har hon också alltid gjort.. ja.. med mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0