found my self in the city

Som sagt åkte jag och henrik och hämtade en soffa igår.
det gick bra, fastän vi trodde att släpet skulle vara för litet
när vi såg soffan, men så var inte fallet. den fick plats bara
man skruvade isär den lite. När vi kom hem hjälpte pappa
och sofie till att bära in och skruva ihop soffan som dom skulle
ha, eftersom soffan vi hämtade var större tog sofie och henrik
den så tog jag över deras, smart av oss! När det var klart
var det bara att packa in deras, numera min, soffa i släpet och
åka hem till oss med den. det blev en lång dag men så värt det!
och ännu en gång, jag är så tackasam att jag har en sådan
snäll svåger som ställer upp på mig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0