GET IT STARTED

Idag har det varit full rulle, en del plugg och sedan följde jag med Evelina till
Hudiksvall till sjukan för zickan. Efter det blev jag bjuden på torsk, något 
konstigt men gott ris och ärtor. Första gången i mitt liv jag äter ärtor, smakade
rätt okej. Även första gången i mitt liv jag äter torsk, om inte var det första gången 
på många många många många år. Och det smakade bra, det smakade inte fisk iaf.
 
Vi har suttit och diskuterat en massa ikväll, och dom har gett mig bra tips på maträtter
nu till ja ska ändra min kost och börja motionera igen. Tappade ju det helt när jag flyttade
tillbaka till ljusdal men nu ska jag ta tag i det! Blev rätt pepp på att börja med det samma 
faktiskt.
 
Mina efterlängtade skor kom idag också, eskimoerna. 
Varma och sköna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0