give me a break

"Din tur kommer inte att göra mycket väsen av sig idag"
så står det i mitt horoskop idag och jag kan intyga att
det stämmer!! olycksdag kan man säga, och det gäller även
dom som har pratat med mig, smsat mig, sett mig...
 
- min bil har pajjat, ja jag har köpt en bil nu, och ja har inte ens hunnit kört den!!
mega mega sur för det.
- Vi hittade inte den delen vi behövde till bilen, vi måsta alltså beställa.
- Det betyder att min bokade tid ja har hos gummiverkstan i morn måste bokas om.
- Även att ja inte kan köra bilen än på en vecka kanske.
- När jag och henrik var halvvägs till tallåsen måsta vi vända pga att vi glömt
köpa saker vi behövde till målningen.
- Annas vindrutetorkare verkar vara knas igen  
- Sofies vindrutetorkare är också knas.
 
Ja, ni kan skylla på mig. 
Det har varit någonting med denna dag som har varit kaos.
Varför gud straffar mig vet ja inte? kan inte komma på någon anledning..
 
Ja hoppas att morgondagen blir bättre för då är det pluggdag, 
och pluggdagar jävlas man inte med! Det är även fredag så 'cut me some slack'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0