12 November 2008

åh min gud vad dagarna går fort :o
idag har jag fotat hela dagen. Fotade först ny "bajlajnbild" (min egna superstavning) på Anna.
Sedan gick jag runt och fotade till slottes hemsida på alla program typ.
Anna hjälpte mig såklart. Det blir väl att vi fortsätter med det i morgon.
Sedan ska jag sitta och redigera bilderna. Får väl se om det blir något bra.
Har lärt mig någonting nytt idag också, vilket är great.
Ska även höra med Ralf om jag kanske får gå on och fota i studion någon dag på sandra.
Om sandra ställer upp också. :D

Bilderna har kommit. Sandra ska ta med dem till skolan i morgon.
nyfiken nyfiken.. hoppas dem blev bra :D
ramar ramar, en massa ramar måste skaffas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0