en tornado? nej en malin.

dagens händelse:
anna och jag skulle promenera upp till skolan där Mikael och Gustav skulle möta upp oss.
Plötsligt hör vi en man som skriker och anna börjar berätta en historia som jag ej orkar
berätta här...  när vi kommer upp till vägen kommer an ambulans och svänger in på annas gata
och vidare in till gården skriket hördes ifrån. Jag blev skraj och gick fortare framåt eftersom mannen
började gå mot vårat håll. Tack och lov kom killarna i tid , hehehhe !

Dagens aktiviteter:
skola- vilket som vanligt suger stenhårt !
efter skolan tog jag mig en lite tupplur, åt och gick hem till sarah där
hon färgade håret på Anna. Gick hem duschade, ner till anna och
sedan hände det ( se ovan ) Nog kan man säga att vi är trött eftersom
vi hade en himla dålig humor ...  vilket vi fick höra några gånger också.

-------------------------------------------------

Fick ett mail där det stod:

Hej Malin, lilla "loppa"! Hörde på Nyheterna idag att det utfärdades "trafikvarning" i mellersta och norra Sverige! Man ombad alla gång- och cykeltrafikanter att särskilt akta sig och dessutom alla biltrafikanter som körde mindre bilar än Hummer att iaktta särskild försiktighet! Först trodde jag det rörde sig om en "Norrländsk Tornado", men sedan kom förklaringen! Man förklarade att Malin Hultin i Ljusdal hade klarat körkortet!" GRATTIS önskar Kerstin och Inge

 och ett inlägg i Pelles blogg stod det också hur man skulle akta sig :o hehehe !

... man känner sig älskad. ha ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0