"ja må han leva...."

jag känner egentligen att jag behöver storstäda hela huset, men på samma gång känner jag att det är onödigt innan lördag eftetsom det hinner säkerligen bli minst lika skitit innan dess. Eftersom vi troligen kommer vara här i morgonkväll några stycken så väntar jag mig inte att det kommer vara skinade rent efter dem gått.
så det blir att vänta med det, jag är inte sådär himla sugen på att dricka i morgon heller, jag kan gott vänta tills frida ska ha sin fest och anna därefter, en månad liksom? ingen har dött av det.

tänker också säga grattis henrik som fyller hela 24 år.
anna och jag ska hem till dem ikväll och äta igen =)
denna gång bjuds det på hamburgare och blåbärspaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0