nvdjanva0w49iälö

fick ett sms av Jonas ( antar att det var min söta lilla anna som skrev ) att Erik vann idol. jippppiiiiiiiiii!!  Jag missade ju den på grund av att jag var uppe på slotte och kikade på fotboll. Är det någongång jag tycker det är roligt att se fotboll så är det ju när folk man känner spelar och det var det en hel hög av ikväll. Emil var en av dem som spelade så jag passade på att träffa honom då han inte spelade, fast egentligen var ju han orsaken till att jag åkte dit.. hihihihi.  iallafall så är jag grymt trött nu och hör att sängen ropar mitt namn., dags att lägga sig kanske med andra ord.

I morgon ska jag ner till Anna och gosa med de små liven som kommer :) John och Millie med andra ord. SJÄLVKLART passar jag på att gosa med anna också liksom ;) hahahahh. skämt å sido, men vadå? Att inte träffa Anna på en dag är nästan självmord :o  Om jag inte träffat henne på en hel dag känns det som att det var en evighet sen, känn i känslan, huuuu!


MEN GODNATT!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0