one step at time, and i can make it.

jag är glad i dag. Igår tog jag steget och förbättrade en liten del av mitt liv.
fick stöd av Hanna och det behövde jag såklart för att klara det.
svag som jag är.  När alla andra säger nej säger hon jo. det är det jag
gillar med henne : )) Hon försöker få mig till den plats jag ska vara på i livet.
och hur skulle jag klara av att komma dit utan hjälp? hon är bara bäst.
hon är sjuk vilket gör dagarna mindre kul, tomt. you name it.

men jag är fortfarande stressad.
har panikångest så det sprutar rök ur öronen.
ar svårt att andas. hjälp.

mitt i en konversation med jonas:
jonas: men gud vad fet vi kommer vara. ME JÄH. FET-TISDAG
malin, det gör ingenting. hihihihiih
(han får mig att skratta, hehehhee)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vadå för steg? =)

2009-02-24 @ 20:15:20
URL: http://sofiehultin.blogg.se/
Postat av: malin

vi tar de sedan:))

2009-02-24 @ 20:41:17
URL: http://malinhultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0