Two for the road.

jag stannade hemma idag också.
var väl lika bra tyckte både pappa och jag.
har inte hänt så mycket. pluggat faktiskt.
så alla mina bäcker är utspridda på köksbordet.
jag ska återkomma till dem i morgon och i helgen också...
har inga planer för helgen, gå runt sjön med mikael kanske.
har pratats om det iallafall.
sedan är det noll. hanna skrev nyss ett fint sms sådär,
ett förslag. ska höra hur det blir med det och så.

är osäker på om jag ska knalla mig till skolan i morgon.
är lite smått rädd över om jag går dit också blir jag bara sämre.
så blir jag liggandes på lovet. inte min plan att få göra de. - vi får se.

träna. plugga. träna. plugga.
plugga. plugga. plugga. plugga.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Krya på dig!

2009-02-27 @ 07:56:04
URL: http://sofiehultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0